Tank Karakterini Neden Tercih Ettim?
Aslında oynanış dışında en önemlisi donanım yetmezliği olmuştu. Telefonumun fazla ısınması ve düzgün çalışmaması seri hareket eden seri tuş kombinasyonu isteyen karakterlerden uzak durmamı sağlayan yegane unsur oldu. İlk zamanlarda düzgün çalışan ekran dokunmatiğin düzgün çalışmaması hızlı yetenek kullanmamı engelliyordu. Bunun dışında oyununda bir çok hatası seri işlem yapmamı engelliyordu. Ani ışınlana seri bas çektikten sonra karakterin ışınlanmaması gibi hala günümüzde bile devam eden bir çok kişinin başına gelen kaçarken uzaklaşmak için basılı tutup aksi yöne çekersin ve kurtulurum sanarken ışınlan rakibin kucağına seni atar ve sen ölürsün. Yeteneğe basarsın ve yetenek görmez habire basarsın illa sakin ortamda kullanacağız sanki ultileri ve yetenekleri gibi bir çok sorun devam ediyor. Böyle olunca tanklar diğer karakterlere göre daha rahat kontrol etmemi sağladı. Hatalardan dolayı hasar yesem bile ölmüyordum. Defansım sağlamdı kaçma fırsatı yaratabiliyordum. Lakin tank dışı karakterlerde böyle bir şansım olmuyor tek hata da canım sıfır ve ölmüş oluyordum.
Johnson Tank Karakterinin Nesini Sevdim?
Öncelikle tank karakteri olması işime geliyordu pasifinde kalkan olması ölmemi daha da engelliyordu. Yine de en çok ilgi çeken ve çok çezbedici görünen araba olarak gezdiren bir ultisi olmasıdır. Ultisini sevmemin ilk nedeni savaş alanında kullanmak zorunda kalmıyorum. Yalnız başınayken rahat ve istediğim yöne doğru yönelebiliyorum. Yakında düşman olduğu taktirde ya düşmana dönüyor yada ulti işlemiyor. Bu sebep ile yalnız başına boşa gitmeyen bir ultisi var ve bu ultiyi kulandıktan sonra ulti gelene kadar gezebilir ve ultinin bekleme suresini sıfıra inmesini bekleyene kadar dolaşabilirsin. Bu yetmez gibi tank karakterinin sağladığı direnç ile hasar verme yeteneğini keşfettim ve bu Johnson da çok etkili olduğunu gördüm. Bunun dışında arkadaşlarımla birlikte dolaşmama onlarla oynamama olanak sağlıyordu. Ne zaman Johnson ve tank karakteri alsam herkes onlarla oynamamı istiyordu. Çünkü tanksız onlar hiç bir işe yaramıyordu. Buda beni kendimde değerli olduğum hissini yaratıyordu. Bu sebep ile tank oynamayı tercih ettim. Bundan önce Oynadığım favori karakterimde Estes'ti. Yine aynı sebeplerden dolayı favorilerime girmişti.
Yeni Gelen Güncelleme İle Johnson Tankı Ne Nurumda Ve Nasıl Oldu?
Açıkçası güncelleme ile tank karakteri olan Johnson'ın en büyük silahı olan süpriz Saldırısını yok ettiler. Güncelleme ile Johnson araca dönüştüğünden kalkış zamanına kadar oyun haritasında yeri ifşa oluyor ve hangi yöne gittiği açık şekilde görünüyor. Bu da Johnson'a pusu kurmalarına veya Johnson ile
arkadaşının ölmelerine neden oluyor . Bu sebep ile süpriz çarpışma gerçekleşemiyor öldürme sayısını eksiye düşürüyor. Bunun dışında en büyük değişimi arabaya dönüştüğünde hızı düşürülmüş ve kule altlarından geçerken hasar yemesine olanak sağlanmıştır. Bunun yanında şunu demek istemişler sanırım. " Hızını düşürdük ama Johnson karakterine hızlanması için nitro ekledik." Yaptında iyi mi oldu sanki. Genel olarak araç dönüşlerinde seri dönme yapamıyorken nitro ile hiç dönüş yapamıyorsunuz. Ulti ile 1 saat dönseniz bile kullandığınız nitro bitiyor ve yenilenmiyor ve yaklaşık basılı tutulduğunda 2 saniyelik yol katediyor. Baseden çıktığınızı düşünürseniz rakip kuleye varınca nitro bitiyor. Zaten nitroya basarken dönüş yapmak zorlaşıyor. Kule altlarından geçerken eskiden hasar yemezken şimdi her kule sağlam vuruyor ve her sağlam vuran kulenin diğer vuracak olan kule hasarı x2 şeklinde artıyor. Tank Johnson'ın pasif kalkanı yoksa o geçici tamamladığınızda Diggie karakterin ölümden sonra yumurtaya dönüştüğü halindeyken öldürecektir. Yeni gelen güncelleme ile Johnson büyük bir düşüş ve güç kaybı yaşamıştır. Bunun dışında Nitro ile ulti yeteneklerinin ikisi birbiriyle aynı olması kafa karıştırıcı olmuş. Çünkü aralarındaki fark sadece renk diyebilirim nitro hafif kırmızı renkli simge ile eklenmiştir. Buda ultiye nitroya basayım derken bir çok kere elimin nitroya gitmesiyle adamların yanından geçmesine sebep oluyor.
arkadaşının ölmelerine neden oluyor . Bu sebep ile süpriz çarpışma gerçekleşemiyor öldürme sayısını eksiye düşürüyor. Bunun dışında en büyük değişimi arabaya dönüştüğünde hızı düşürülmüş ve kule altlarından geçerken hasar yemesine olanak sağlanmıştır. Bunun yanında şunu demek istemişler sanırım. " Hızını düşürdük ama Johnson karakterine hızlanması için nitro ekledik." Yaptında iyi mi oldu sanki. Genel olarak araç dönüşlerinde seri dönme yapamıyorken nitro ile hiç dönüş yapamıyorsunuz. Ulti ile 1 saat dönseniz bile kullandığınız nitro bitiyor ve yenilenmiyor ve yaklaşık basılı tutulduğunda 2 saniyelik yol katediyor. Baseden çıktığınızı düşünürseniz rakip kuleye varınca nitro bitiyor. Zaten nitroya basarken dönüş yapmak zorlaşıyor. Kule altlarından geçerken eskiden hasar yemezken şimdi her kule sağlam vuruyor ve her sağlam vuran kulenin diğer vuracak olan kule hasarı x2 şeklinde artıyor. Tank Johnson'ın pasif kalkanı yoksa o geçici tamamladığınızda Diggie karakterin ölümden sonra yumurtaya dönüştüğü halindeyken öldürecektir. Yeni gelen güncelleme ile Johnson büyük bir düşüş ve güç kaybı yaşamıştır. Bunun dışında Nitro ile ulti yeteneklerinin ikisi birbiriyle aynı olması kafa karıştırıcı olmuş. Çünkü aralarındaki fark sadece renk diyebilirim nitro hafif kırmızı renkli simge ile eklenmiştir. Buda ultiye nitroya basayım derken bir çok kere elimin nitroya gitmesiyle adamların yanından geçmesine sebep oluyor.
Johnson Karakterine Hangi Ekipmanları Neden Alıyorum ?
Öncelikle ekipmanları rakibe göre aldığımı bilmenizi isterim. Bunun dışında elbette belirli ekipmanlar bulunuyor.
Belirli ekipman neye göre yapılır?
Belirli ekipmanı genelde her rakip takımda olan karakterlere zarar verecek şekilde seçilir. Rakiplerde 1 büyücü, 1 nişancı/savaçcı, 1 tank ve 1 suikastçi olacak şekilde düşünülür ve ona göre bir ekipman hazırlanır.
Johnson ekipmanımı nasıl tercih ettim?
Öncelikle ekipmanımı seçmem için rakibi belirledim. Bekleme süresi veya hasar vermek yerine takıma destek oynamayı daha uygun gördüm. Genelde tank karakterleri en çok cana sahiptir ve direnci en yüksek olandır. Bu sebep ile aldığım hasarı savunmayla hasarı verene yönlendirecek ekipmanları seçtim. Bunun dışında Johnson mana kullanmadığı için mana verici ekipmanları eledim. Temel saldırıdan çok rakip yavaşlatma ekipmanları tercih ettim. Büyüden ziyade savunmada yavaşlatan ekipmanları aldım.
Hangi Ekipmanı Neden Aldım?
Lanetli Miğfer :
+ Bu ekipman yer değiştirebiliyor fakat ilk sırada almak önem arz ediyor. Bir çok takım oyununda yapılan büyük bir hata minyon kesmemek ve koridor açmamaktır. Oyunun ilk safhalarında rahat bir şekilde minyon ve rakip öldürmenize olanak sağlayacaktır. Aynı zamanda büyü direnci sağlayacak yakında bulunanlara büyü hasarı verecektir.
Dayanıklı Botlar :
+ En büyük etkisi sersemletme etkisinden çabuk kurtulmana ve az etkilenmene olanak sağlıyor. Bunun yanında hareket hızı +40 ve pasif olarak büyü direncini +22 artırır.
Cesaret Maskesi :
+ Yakında bulunan takım arkadaşlarınızın hızını, fiziksel ve büyü hasarını 3 saniye artırır.
Yansıma Zırhı :
+ İsminden ne olduğunu kendini anlatıyor. Bu nedenle ben buna yansıtma zırhı diyorum. Rakipten gelen hasarı rakibe vurduğu hasarın %25ini geri kendisine fiziksel hasar olarak yönlendirir. Nişancı çokluğunda 2 tane alınmasını öneririm. Yansıtmanın dışında savunma ekipmanlarının içerisinde en yüksek fiziksel savunmaya sahiptir. +90 fiziksel savunma kazandırır.
Ayaz :
+ Oyun içerisinde en güzel isme sahiplik yapan ekipmandır. İsmi de işlevi de çok güzeldir. duruma göre ilk safhalarda alınabilir. Pek karşılaşmıyorum bu durumlarla o nedenle son sıralarda bulunuyor. Etkisi rakip saldırı hızını düşürmek(%30) ve yakındaki düşman birimlerine buz etkisi vererek yavaşlamasını(%10) sağlayarak kaçmasını önlemektir. +70 fiziksel savunma kazandırır ekstradan %5 hareket hızı kazandırır. Eşsiz özelliği ise %10 bekleme süresi düşürmektir.
Athena'nın Kalkanı :
+ İsminde hayır olmayan şarkıcı Athena'nın kalkanıdır. Bu kalkan size can yenileme ve büyü hasarına en yüksek derecede direnç sağlayan ekipmandır. +62 büyü direnci sağlar ve karakterinize +4 can yenileme yeteneği kazandırır.
Son olarak Yetenek Seçimi
MİSİLLEME
Çapma etkisiyle rakipten gelen hasarı yansıma zırhına ek hasar yaratmasına ve rakibin yüksek derecede hasar almasına olanak sağlar.
Umarım sizlere yararlı olmuştur.
0 Yorumlar
Konu içeriğiyle alakalı bir yorum yaptığınızdan emin olunuz.